Mała aktywność na forum, chyba czas przełamać lody
Pochwale się swoim autkiem oraz tym co już zrobiłem i na bieżąco będę aktualizował, bo czeka je spora muzyczna metamorfoza.
Najpierw samo autko, jak niektórzy twierdzą samochód ma problemy z ruszeniem a po włączeniu klimy po prostu gaśnie - silnik 1.3
Egzemplarz z października 2020 roku, po liftingu, wersja INTENS z pakietem 4Control i zimowym. Wybór był świadomy, w funduszu jakim dysponowałem mogłem wziąć z podobnym wyposażeniem przedliftowe 1.8TCe (nawet taniej) jednak po zapoznaniu się z silnikiem, osiągami i przede wszystkim zmianami jakie dotknęły FLa zdecydowałem się na słabsze lecz dla moich potrzeb lepsze autko.
Gałka zmiany biegów drażniła mnie od samego początku, wajcha jak w Lublinie, nagle na FB ktoś wrzucił zdjęcie wynalazku z Chin, musiałem przetestować została na stałe
RENAULT TALISMAN FL - Sebek
- Sebek
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 wrz 21, 12:27
- Lokalizacja: Łódź
- Rok produkcji: 2020
- Silnik: TCe160
- Pojemność: 1332
- Wersja: Intens FL
Na chwilę obecną można dodać jedynie 3 zdjęcia do posta, ograniczę się więc do dwóch niewielkich zmian a całość z fotorelacją będę kontynuował po zmianie możliwości na naszym Forum.
Wracając do samochodu, mała aczkolwiek dająca dużo wizualnej radości zmiana to montaż nakładek, udało się kupić lokalnie w PL produkt bardzo dobrej jakości:
Z uwagi na walające się po aucie piloty od różnych bram garażowych postanowiłem je zintegrować z samochodem, miałem już taki plan w poprzednim aucie ale zabrakło motywacji. W obudowie lamki wylądowały trzy metalowe styczniki typu RESET połączone z pilotami, do zapamiętania została tylko kwestia, który przycisk odpowiada za którą bramę podświetlenie przycisków zostało podłączone pod instalację alarmową, dzięki temu nie mam nigdzie osobnej diody uzbrojenia alarmu, też pierdułka ale diabeł tkwi w szczegółach
Wracając do samochodu, mała aczkolwiek dająca dużo wizualnej radości zmiana to montaż nakładek, udało się kupić lokalnie w PL produkt bardzo dobrej jakości:
Z uwagi na walające się po aucie piloty od różnych bram garażowych postanowiłem je zintegrować z samochodem, miałem już taki plan w poprzednim aucie ale zabrakło motywacji. W obudowie lamki wylądowały trzy metalowe styczniki typu RESET połączone z pilotami, do zapamiętania została tylko kwestia, który przycisk odpowiada za którą bramę podświetlenie przycisków zostało podłączone pod instalację alarmową, dzięki temu nie mam nigdzie osobnej diody uzbrojenia alarmu, też pierdułka ale diabeł tkwi w szczegółach
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 13 wrz 21, 17:03
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Rok produkcji: 2016
- Silnik: 1,6 dci
- Pojemność: 160
- Wersja: Initiale Paris
- Dodatkowe info: Talisman
Czy zmianę gałki biegów trzeba coś przerabiać czy wyciągasz i zakładasz jakiś link do tej gałki gdzie kupiłeś.
A drugie pytanie co tam wsadziłeś jakiś sterowni do pilotów bo też mam bramy na pilota
A drugie pytanie co tam wsadziłeś jakiś sterowni do pilotów bo też mam bramy na pilota
- Sebek
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 wrz 21, 12:27
- Lokalizacja: Łódź
- Rok produkcji: 2020
- Silnik: TCe160
- Pojemność: 1332
- Wersja: Intens FL
Kupiłem na AliExpress ale nie mam już tej aukcji, jak wpiszesz to Ci od razu wyskoczy. Można nie ruszać mieszka i założyć sama gałkę ale ma ona ciut inny kształt przy łączeniu i w zestawie jest adapter, trzeba odkleić od mieszka stary i przykleić (np. budaprenem) ten dołączony do zestawu.
Odnośnie pilotów to wlutowalem się w styczniki i piloty zostały oryginalne, leżą sobie we wnęce w podsufitce zabezpieczone taśmą parcianą żeby nie stukały itd.
Odnośnie pilotów to wlutowalem się w styczniki i piloty zostały oryginalne, leżą sobie we wnęce w podsufitce zabezpieczone taśmą parcianą żeby nie stukały itd.
- Sebek
- Posty: 32
- Rejestracja: 13 wrz 21, 12:27
- Lokalizacja: Łódź
- Rok produkcji: 2020
- Silnik: TCe160
- Pojemność: 1332
- Wersja: Intens FL
Pierwszą poważniejszą modyfikacją była instalacja DVD na pokładzie. Chciałem aby całość wyglądała conajmniej fabrycznie. Główna jednostka to domowy kompaktowy odtwarzacz z zewnętrznym zasilaczem 5V umiejscowiony w schowku przed pasażerem. Dźwięk z odtwarzacza wpięty na stałę w AUX EasyLinka.
Wyświetlacze 10,2” zamontowane w zagłówkach z IP, tylna część z tworzywa umożliwiła zgrabny i solidny montaż, największym wyzwaniem okazało się zdobycie samych zagłówków. Przewody powędrowały wewnątrz foteli.
Sterowanie zwykłym pilotem było niezbyt wygodne, w miejsce włącznika podgrzewania kierownicy wpadła część panelu radia z Cruza, całość połączona z pilotem steruje najważniejszymi funkcjami i on/off całego systemu.
Wyświetlacze 10,2” zamontowane w zagłówkach z IP, tylna część z tworzywa umożliwiła zgrabny i solidny montaż, największym wyzwaniem okazało się zdobycie samych zagłówków. Przewody powędrowały wewnątrz foteli.
Sterowanie zwykłym pilotem było niezbyt wygodne, w miejsce włącznika podgrzewania kierownicy wpadła część panelu radia z Cruza, całość połączona z pilotem steruje najważniejszymi funkcjami i on/off całego systemu.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 lut 22, 23:42
- Lokalizacja: Bibice, pow. krakowski
- Rok produkcji: 2015
- Silnik: TCe 200 EDC
- Pojemność: 1.6
- Wersja: Initiale Paris
Zdjęcia nieaktywne już aż chęcią bym zobaczył
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 0 Odpowiedzi
- 707 Odsłony
-
Ostatni post autor: admin
-
- 3 Odpowiedzi
- 4664 Odsłony
-
Ostatni post autor: Aprimax
-
- 9 Odpowiedzi
- 11124 Odsłony
-
Ostatni post autor: agent
-
- 9 Odpowiedzi
- 15752 Odsłony
-
Ostatni post autor: Mixon81
-
- 6 Odpowiedzi
- 6869 Odsłony
-
Ostatni post autor: darek_cw
-
- 1 Odpowiedzi
- 3746 Odsłony
-
Ostatni post autor: deng
-
- 5 Odpowiedzi
- 4415 Odsłony
-
Ostatni post autor: Aprimax
-
- 37 Odpowiedzi
- 31318 Odsłony
-
Ostatni post autor: barman46
-
- 1 Odpowiedzi
- 4057 Odsłony
-
Ostatni post autor: Daniel_44
-
- 0 Odpowiedzi
- 2946 Odsłony
-
Ostatni post autor: irek255